Главная / Общество / Типові помилки про створення веб-сайтів в Україні

Типові помилки про створення веб-сайтів в Україні


Сьогоднішньою темою статті стали популярні помилки замовників продають сайтів. Скажу відразу, що для маркетологів дана стаття навряд чи становить інтерес, а от підприємці і замовники сайтів зможуть почерпнути для себе корисну інформацію.
Сьогоднішньою темою статті стали популярні помилки замовників продають сайтів. Скажу відразу, що для маркетологів дана стаття навряд чи становить інтерес, а от підприємці і замовники сайтів зможуть почерпнути для себе корисну інформацію.

Отже, розглянемо 7 основних помилок:

Відсутність мети сайту

Дивно, але до цих пір багато замовників роблять сайт, не знаючи, для чого він їм потрібен. Це вже потім вони вирішать, рекламувати чи його, яким чином, і взагалі яка мета ресурсу. Це велика помилка, тому що будь-який інтернет - ресурс повинен вибудовуватися, виходячи з його цілей. Вони повинні бути його основою, а всі сторінки плавно підводити відвідувачів до них. Тому можна вивести просте правило: перед створення сайту Житомир потрібно встановити його мету. І створювати його, виходячи з цієї мети або цілей.

Повний аутсорсинг

Звичайно, спокуса повністю покластися на підрядника дуже велика. І в якійсь мірі так і треба робити. Нехай тексти пишуть професіонали, сайт малюють дизайнери і так далі. Але при цьому завжди потрібно пам'ятати про те, що ви свій бізнес знаєте краще, ніж виконавець. Причому набагато краще. Звідси очевидно, що тільки при співробітництві вдасться домогтися максимального ефекту. А тому не варто усуватися під час роботи над сайтом.

Відсутність УТП

Важливе правило - УТП має бути створено ще до початку роботи над сайтом. Оскільки воно повинно послужити основою тієї пропозиції, яку буде на сайті. Детальніше на цю тему можна почитати в моїй статті «Важливість конкурентної переваги в мережі».

Відсутність технічного завдання

До початку розробки сайту потрібно спільно з виконавцем скласти технічне завдання на сайт, в якому будуть розписані всі деталі проекту. Це одне з важливих правил роботи, і я раджу дотримуватися його всім, так як ТЗ захищає і замовника, і виконавця. Водночас наближає кінцевий варіант до того, який ви хочете бачити, направляючи виконавця.

Відсутність опрацювання цільових сторінок

Особливу увагу при розробці сайту слід приділяти цільовим (посадковим) сторінкам. Адже саме вони будуть тим самим «продають текстом», які вплине на рішення про покупку.

Відсутність тестування

Про тестування я говорю в останні тижні чимало. Повторюся: дуже важливо тестувати всі рішення на сайті в пошуках оптимального. У маркетингу не існує готових алгоритмів. Те, що працює для одного сайту, зовсім не обов'язково буде працювати для іншого. І це треба враховувати, тестуючи різні варіанти. Дивіться по цій темі мої статті «Тестування - основа продає сайту», «Тестування заголовків продають сайтів» і « Тестування зовнішнього вигляду сторінки».

Не можна робити сайт, керуючись своїми бажаннями

Ще одна популярна помилка замовників - розробка сайту житомир, виходячи з власних бажань, а не потреб цільової аудиторії. Завжди потрібно пам'ятати, що це два різних критерію. І те, що подобається вам, зовсім не обов'язково сподобається вашим клієнтам. Думати треба про них, адже саме вони користувачі вашого сайту.







Зарегистрироваться